En underbar dag!

är en en överraskande dag...

Hej alla glada pojkar....

Idag har min dag varit TOTALT underbar det började med att jag vaknade till snövits sjungande fåglar.. totalt awesome?

men till min härliga dag.. Jag klev upp ur sängen klockan vart ca 13:37.
ja vart helt knass i huvet så ja tänkte nu fan måste ja göra nåt så ja slåg på c4:an ( ungnen ) på 250%
smetade ihop sprängämnet ( degen ) det vart lite geggigt dåååhhh... med slaskiga händer tog ja fram bakplåten
plantade bomben ( degen ) där ja tror det va på A site men är inte riktigt säker.. det gäller ju att ha spelförståelse så att säga så man lurar fienden! satte micron på 10min.. slängde sedan upp ett tält ute på gården och började campa.
Men precis när ja slängt upp tältet sa det PLING .. ja vart så rädd så mitt hjärta hoppade ur led *Kändes det som*
men dahh hallå det va ju bara micron? iaf här är mina kakor ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0