En Dålig dag

Scha scha ....   (Personer som är lite känsliga kolla inte på bilderna)


Detta var en av de otaggaste dagarna ever!..
Ja satte mig nämligen vid borken och skulle logga in på action spelet "The sims at war" men helt plötsligt
kom det någon random snubbe på skärmen. :/

Jag satt där och tittade på han i cirka 5minuter tills ja vart förbannad

och satte mig som en fisk och tog sats med 700haste gick det undan slagen bara auto svingade på skärmen
medans slagen öste fram tänkte ja för mig själv

*Döööö din jävel*
Iaf efter ja hade gått enrage så vart det att ta en break kände jag vart inget sims wars för mig..
( Ps: Som ni ser så gick även min dator skärm sönder :/ )
Ja hoppas ni hade en bättre start på dagen iaf fanbois!


Kommentarer
Postat av: niklazz

hahaha söt :D

2010-01-20 @ 18:25:10
Postat av: Rai

HAHAHAHAHAAAA DÖ DIN JÄVEL!! :D

2010-01-26 @ 18:41:20
URL: http://okbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0