Hej Bloggen!

Schaa scha bloggen!
Hej calle


förlåt för ja har varit lite "sen" med detta nya inlägg men ashh det är smällar man får ta när man har kulikuligt ni fattar vinken? *wink wink*


iaf jag va ute och vandrade helt plötsligt fick ja syn på den farliga besten! ja skrek och härjade men den reagerade inte..
powwni


så jag tog tag i mina hängslen.. och sprintade imot den som en rogue och gjorde en 360! tyvär hamnade ja tydligen på fel sida av hästen men det sämsa kan även hända den bästa right fanboiz?
*Schoooopplasha*

hmm wtf? så jag gjorde en tame på besten och skrek hööögt som en liten gnome *ARRRGHH*
your my bitch , bitch! me svett och ostkrockar tamade ja besten och tog en liten trip runt i hagen
*kloklonk...kloklonk..kloklonk*

Sådär ja
*loooking good*


Kommentarer
Postat av: Rai

Var lite sen? ;D;D;D

Nästan ett år efter hahaha <3

2010-01-18 @ 03:05:50
URL: http://okbd.blogg.se/
Postat av: niklazz

fiiin heeeest!! ge migg, jete fin juuhh <333

2010-01-18 @ 07:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0