Scha scccaahh

Scchha scchaa bobbertboi här igen....

Snart är det ju min födelsedag så ja passade på att dra en tripp runt om i staden i olika vendors.
Ja hade då lite tur eftersom det nappade en kille ifrån norrland efter lite money beg, dock ville han ha nåt i gentjänst lite "secret business" så att säga vill inte ta upp det i min awesome blogg *wink wink*

Här är då min outfit som ja kommer använda som gear på min födelsedag




outfiten består då av

1 leather hjälm som ger 10+ i dancing skillz

ett par axlar som ger mig 10+ defence ifall ja skulle ramla om kull efter all saft så vill ja ju inte skada mig , tihi (: (tyvär matchade dom inte köpte dom på secondhand)

1 rakhyvel , liksom who dosnt like a shaved guy? *rawr*

sen sist men inte minst en sköld med ytterligare 20+ i defence ifall det blir många dude's att tanka upp.. sometimes im to much , aint i? ;)


Kommentarer
Postat av: tAkkidA

Vafan ingen deffcap? hur ska det gå, du blir ju oneshottad när jag kommer och ska säga grattis ffs!

2010-01-18 @ 21:46:33
Postat av: niklazz

abuuu! jag slå dig!!

2010-01-19 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0