schaa schaa! mer inlägg eftersom att ja har varit AFK ett tag (:

Scha scha bobbertboi här!
skriver om min nyår uppe i mitt rum mamma hade städat rummet så vi kunde ha ett piijamas partay där inne :D


Som ni ser så är det ju riktigt wonderfull!

efter 3 timmars väntat på mina group invite's så dök Raimondboi,Mojjeboi och calleboi till min grupp:D
Till sammans raidade vi mitt rum me kuddar , kakor och dumma idéer ;)

Här är ett party photo när vi va full group


Mojjeboi uppe till vänster , calleboi nere till vänster och raimondboi står i sängen och själv klart är det ja bobbertboi som står till höger

Mojjeboi vart arg för att kakorna inte hade smakat som han trodde så han började kasta alla kakor på oss daaahhhhh???? :/
Raimondboi vart helt till sig när vi skulle ta ett screenshoot på vårat party som minne så han lekte hilton uppe på sängen (Y) nice one!
Calleboooi va lite lost dock. Han bara stog där , tihi tror han drack lite för mkt stark saft eller vad tror ni? ;)

Men efter party't så vart det inte så mycket städade upp alla kakor och loggande in på min counters-strike karaktär ... or did i?


Kommentarer
Postat av: Rai

<3 :D

Du LÄR ju bli länkad på min blogg, så epic :D

2010-01-18 @ 04:35:38
URL: http://okbd.blogg.se/
Postat av: niklazzz

jetee söt rumm du har <3333

2010-01-18 @ 07:49:14
Postat av: tAkkidA

Awesome blogg! :D skall läsas varje dag :)

2010-01-18 @ 21:44:23
Postat av: Mojjee

hahaha! så sööt <3

2010-01-24 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0