ah är det detta man kallar en rare blomma?....

Cha chaa bloggen det var inte igår jag pratade om mina häftiga äventyr....

Men dem är inte slut, sommaren har precis börjat och vilda äventyr med djuren kommer ! på tal om det ska ja berätta lite om en konstig blomma jag såg när ja vandrade omkring i norrlands farliga skogar...





Det började med att ja klickade på Shift+E för att kunna använda min sprint ability så jag skuttade omkring i runt
6sec ish innan jag trampade på den sötaste blomman ever..




och den skulle jag herba..så jag tog tag i hängslena och shoutade som en fisk


och *did it like the norrlänningar* , fram med the chainsaw och började cutta den..

det var ju tur att jag överkom min upphetsning för jag ökade just herbalismen till 432 skill :)

Som tur var hade ja mitt ûber gear med hög gear score i så ja lyckades ta ett kort i närbild på blomman.


*KÄNSLIGA TITTARE VARNAS
*


Kommentarer
Postat av: HARDass-Nicke

Åh vilken fin blomma! skulle man inte kunna få ta på den lite?

2010-06-07 @ 20:47:19
Postat av: tAkkidA

Du har ju Haxx! En sådan blomma kräver minst 450skill i herbalism!

2010-06-07 @ 23:49:28
Postat av: HARDass-nicke

men det skrev ju att du hade 432 i skill :((

2010-06-11 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0