Fina fisken!

Scha schaa har suttit här och updaterat min blogg så den ser super duper ut,
som ni sjävla kan se ser den ju mer flashigare ut, förut vare ju
*hmmpfft nothing special*


Men men ! nu så är det ju helt sick ser typ ut som om ja har köpt designen men så är det inte det är jag själv som har suttit här och petat ihop allt ! med ett program ser ni, med paint kan man göra allt så underskatta inte det.
Tycker ni själva kan starta det och påbörja eran elite skola redan nu med det..
Självklart tog jag en bild när jag satt o pilla ihop allt så ni inte tror ja har whisprat en random dude som fixade det!


*Here is my proof*

Som ni även ser har ja ju då bytt ut den gamla strids geten och satt dit en ny och ung stjärtgosse på kortet där

*like it alot*

Born as model

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0