Fruktansvärt!!!!!!!!!!!!!!!!

Scha scha bloggen..

satt här o vevade på mina ostkrokar i lugn o råå men plötsligt fick jag ett whisper från hardassnicke
han sa att han va typ heaton på icc taccs, men ja sa det att det är inte taccsen som gäller det är ju för fan gear scoren , vi satt o käfta i minst 13minuter och 37 sekunder innan jag sprang förbi han och
inspecta hans gear...



shit alltså hans gear.. fruktansvärt...
han trodde ja skulle bli avis på det men hallå? han har typ 4,740 i gearscore i den där leather crappet..Har suttit här o annalyserat hans gear i nån timme är det bara jag eller ser det ut som han har en gnome mellan benen? ser ut som han har varit the lucky boi under ett raid inte för ja tror dem downa så många bossar , frågan e ju om dem downa nån över huvudtaget han har inga archivments på det wierd ?
Han har även tagit en Bild nånstanns där ja inte känner igen det som han använder när han skriver apply's
så kommer länka upp den med så akta er för denna kille...

Ser ut som han står i typ elwynn forest nånstanns o idlar kanske lite rädd för att visa sig i sitt gear?

*I GIVE U HARDASSNICKE*



*Laugh as much as u want i did*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0