Kvällens Film...

Scha scha bloggen bobbertboi här...

Kvällen har varit helt fabulous satte mig ner i det härliga gröna gräset och slog på Tvn som ni ser hade jag inte en fjärrkontroll så jag tog i med andra metoder.

*everything works with some violence *


Som ni ser här då funkar ju tvn prima fisk och då ska vi inte tala om programmet som kom tänkte först va är detta för skit , det här kan ja ju inte slipa slip maskin till... men efter introt kom vart ja som helt fast i den...på tal om det för lite free spamm i general chatten, filmen hette
*stockad av 300*


*Filmen får helt klart 5 av 5 niggerballz*



Jag tog även min tid till att ta ett pose kort på mig själv precis som han i filmen huvud personen då han va typ hilton med "Spjutet" så va själv tvungen att visa hur grymt gearad en själv är


* I know im awesome aint i?*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0